Перейти к содержимому

Регистрация

Фотография

Problem 9.2 Rule( Проблема 9.2)


  • Пожалуйста, авторизуйтесь для ответа.
2 ответов в данной теме

#1 Новичок Xayalam (WMID 990257719126 )

  • Группа: Пользователи
  • сообщений 3
  • Регистрация: 17-апреля 22
  • Webmoney BL

Отправлено 17 апреля 2022 - 09:38

Hi. I have verified my Id. I got Message from Webminey Service about Your ID have been verifief. ( Fron sidr and back side also)
But I didnt get anything from about 9.2 rule cancellig. I mean I cant use any service( transfer or so.)
Technical support saying to me You must get formal passport. But I have also thst. I can see that on my profile.
    • 0
  • Наверх

#2 Знаток ! добрый торговец ! (WMID 217358758215 )

  • Группа: Пользователи
  • сообщений 9 682
  • Регистрация: 18-мая 09
  • МестоположениеЭфиопия
  • Webmoney BL

Отправлено 17 апреля 2022 - 18:51

But I didnt get anything from about 9.2 rule cancellig. I mean I cant use any service( transfer or so.)
Technical support saying to me You must get formal passport. But I have also thst. I can see that on my profile.

По вопросам снятия блокировок следует обращаться в арбитражный сервис системы: https://support.wmtransfer.com


    • 1
  • Наверх

#3 Продвинутый пользователь 179629570612 (WMID 216075926971 )

  • Группа: Пользователи
  • сообщений 43
  • Регистрация: 23-апреля 16
  • Webmoney BL

Отправлено 17 апреля 2022 - 19:27

Да, у вас Статус обслуживания: обслуживание приостановлено (ограничение на расход)
The service status: service has been temporary suspended (out coming operations are suspended)

You need to ask support as posted in post #2.


Arbitration serviceComplaints, claims, registration of contracts.

Seems like you has been banned.


    • 0
  • Наверх