Пользуюсь первый раз вебмани. В общем закинул деньги на свой номер, пытаюсь перекинуть на другой, пишет ошибка. Код ошибки: 6 error step=13
Что делать ?
Не отправляются деньги
#1 Новичок
Отправлено 04 мая 2013 - 16:25
#2 Отрезреватель
Отправлено 04 мая 2013 - 16:36
Пользуюсь первый раз вебмани. В общем закинул деньги на свой номер, пытаюсь перекинуть на другой, пишет ошибка. Код ошибки: 6 error step=13
Что делать ?
А что за другой?
Похоже другой заблокирован уже - наверное кто-то уже туда перекидывал и не получил того что хотел.
Я сюда ещё вернусь.
#3 Новичок
Отправлено 04 мая 2013 - 16:39
Хммм может быть. Спрошу у "другого", может у него проблемы там какие.
#4 Обычный пользователь, не сотрудник
Отправлено 04 мая 2013 - 17:28
Если ни разу туда не писали НЕ надо нажимать на вход, вашего аккаунта там ещё и нет, некуда входить, просто сразу выбирать получателя на страницеНе могу написать в тех поддержку, т.к. пишет что такого пользователя не найдено, хотя у меня кошелёк и на нём деньги лежат.
В тех поддержку написать не могу
support.wmtransfer.com/asp/services.asp
и способ оповещения внизу. Всё.
Точный код ошибки скажите, на всякий случай. Хорошо бы и скриншот. Простой платёж делаете или выписываете счёт? Потому что есть следующее описание ошибки с этим кодом и шагом:
Команда "Выписка счёта" НЕ выполнена!
Произошла ошибка при выполнении команды "Выписка счёта".
Код ошибки: 6
Описание: create error step=13.
#5 Новичок
Отправлено 04 мая 2013 - 17:59
С 30 апреля не могу вівести деньги на карту. Счёт оформил. Прохожу процедуру оплаты. Вижу фразу что смс будет через несколько минут а его всё нет. И так уже целую неделю. Обращался в техподдержку - посылают на ссылку. а результат нулевой.
#6 Отрезреватель
Отправлено 04 мая 2013 - 20:22
С 30 апреля не могу вівести деньги на карту. Счёт оформил. Прохожу процедуру оплаты. Вижу фразу что смс будет через несколько минут а его всё нет. И так уже целую неделю. Обращался в техподдержку - посылают на ссылку. а результат нулевой.
Что за ссылка?
Я вижу, что у Вас не проверен паспорт. А для вывода на карту это надо сделать.
Проверка формального аттестата
ИНН для Украины не нужен.
Я сюда ещё вернусь.
#7 Участник
Отправлено 08 мая 2013 - 12:44
I report WebMoney Arbitration but still over 4 days Same condition in My Account always says me "Error
Team "Exchange 119.04 WME for WMZ" NOT done!
An error occurred When executing "Transferring funds from one purse to another" command.
Error code: 6
Description: create error Step = 14. ". my wmid-345984252721. please help me. Regards.
#8 Отрезреватель
Отправлено 08 мая 2013 - 13:22
I report WebMoney Arbitration but still over 4 days Same condition in My Account always says me "Error
Team "Exchange 119.04 WME for WMZ" NOT done!
An error occurred When executing "Transferring funds from one purse to another" command.
Error code: 6
Description: create error Step = 14. ". my wmid-345984252721. please help me. Regards.
Your account has been blocked. Please contact the technical support support.wmtransfer.com. Select WebMoney.Arbitration
And ask what should be done to unlock.
Сообщение отредактировал Firebadge: 08 мая 2013 - 13:22
Я сюда ещё вернусь.
#9 Участник
Отправлено 09 мая 2013 - 04:50
no response still now sir, please help me , I contact the technical Support WebMoney Arbitration but still Same condition in My Account. Regards
#10 Отрезреватель
Отправлено 09 мая 2013 - 05:00
no response still now sir, please help me , I contact the technical Support WebMoney Arbitration but still Same condition in My Account. Regards
Unfortunately the answer will probably only on Monday.
From 9 to 12 May, arbitration does not work. Holidays and weekends.
Your problem can be solved only through arbitration. Here, no one will be able to help.
Я сюда ещё вернусь.
#11 Участник
Отправлено 11 мая 2013 - 16:16
sir, I contact technical Support WebMoney Arbitration they only asked me 1 question 09.05.2013 then they are not response . when i get back my account . I am now very trouble not send my money in bank . please help me . Thank you
#12 Отрезреватель
Отправлено 11 мая 2013 - 23:42
sir, I contact technical Support WebMoney Arbitration they only asked me 1 question 09.05.2013 then they are not response . when i get back my account . I am now very trouble not send my money in bank . please help me . Thank you
Sorry, I do not know much English, I studied German at school.
But if you understand correctly, you asked arbitration.
This question must be answered honestly. Apparently arbitration have any doubts about you and your activities on the system.
Most likely you will have to identify themselves, that is to get a personal certificate.
Withdrawal from the system, for example, a bank account without obtaining the certificate is simply not possible.
Я сюда ещё вернусь.
#13 Участник
Отправлено 13 мая 2013 - 09:08
Today is Monday but not Response from webMoney Arbitration . When they Response please inform me. Thank You
#14 Отрезреватель
Отправлено 13 мая 2013 - 09:24
Today is Monday but not Response from webMoney Arbitration . When they Response please inform me. Thank You
Today is Monday. And except for the weekend were two holidays in front of them. Certainly have a lot of messages from users. I know one thing - especially with the answers do not pull.
Я сюда ещё вернусь.
#15 Участник
Отправлено 13 мая 2013 - 10:22
my account Blocked still 03/05/2013 all transaction are closed , I simply helpless.
#16 Отрезреватель
Отправлено 13 мая 2013 - 11:45
my account Blocked still 03/05/2013 all transaction are closed , I simply helpless.
Unfortunately, there is no one and nothing you can not help. Your problem can be solved only by arbitration.
I have already said that most likely you will be asked to get a personal certificate, as might be and have asked for.
Unlock will be possible only after all requests arbitration.
Я сюда ещё вернусь.
#17 Участник
Отправлено 13 мая 2013 - 18:31
sir, please inform me what is the process to create a personal passport in webmoney. Regards
#18 Обычный пользователь, не сотрудник
Отправлено 13 мая 2013 - 19:36
#19 Участник
Отправлено 14 мая 2013 - 08:18
sir ,in my webmoney purse passport option Verification status show i have Formal passport & below show "You have applied for issuance of the following passport" New WM Passport type: Personal passport & pay option option are available . If I pay it can convert personal passport .please inform me. Thank You
#20 Отрезреватель
Отправлено 14 мая 2013 - 08:25
sir ,in my webmoney purse passport option Verification status show i have Formal passport & below show "You have applied for issuance of the following passport" New WM Passport type: Personal passport & pay option option are available . If I pay it can convert personal passport .please inform me. Thank You
As has been said, I know little English. It is not fully understood. You are correct in the certificate passport details? If not, the procedure for obtaining personal passport will be more difficult.
Я сюда ещё вернусь.